fbpx

FAQ

Hvordan bestiller jeg?

Du kan finde alle vores menuer her på hjemmesiden under 'Catering'. Under hver menu findes der en ‘Bestil her’-knap, hvor du kan skrive antal kuverter, og du bliver ført videre til den detaljerede bestillingsform.

Når du har afsendt ordren, så får du en mail med en ordremodtagelse, så du ved, at din bestilling er afsendt. Når vi har set og bekræftet bestillingen, modtager du yderligere en ordrebekræftelse pr. mail – og først når denne mail er modtaget, er bestillingen endelig godkendt.

Du er også velkommen til at sende os din bestilling på mail på info@beckmenu.dk, så bekræfter vi så snart din mail er blevet set og gennemgået.

Du er også altid velkommen til at ringe og bestille på tlf. 6464 8484

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse efter bestilling?

Vi gennemgår alle bestillinger hver morgen, og bekræfter hurtigst muligt (har du bestilt i weekenden, bestræber vi os på at svare mandag morgen)

Hører du ikke fra os inden kl. 11:00 dagen efter din bestilling, bør du kontakte os på tlf. 6464 8484 og få ordren bekræftet.

Tjek evt. din 'sendte post' og vær sikker på at bestillingen er sendt.

OBS: Bestiller du fredag efter lukketid eller med kort varsel til afhentning samme weekend, så ring os op og få ordren bekræftet i stedet for.

Hvornår kan jeg tidligst/senest bestille?

Dagens retter kan som udgangspunkt bestilles dagen inden, men vi har ofte allerede retterne i disken, klar til at hente. Så giv os evt. et kald, så skal du ikke vente på en ordrebekræftelse.

Mange af tingene kan bestilles 1-2 dage forinden afhentning, dog indenfor vores åbningstid, så vi kan nå, at bestille varer hjem og bekræfte din bestilling.

Hvis du skal holde et arrangement/fest med mange kuverter,  så bestil gerne i god tid (3-4 dage før) eller ring til os, for en mere præcis bekræftelse og dialog omkring mulighederne.

Bestiller du i sidste øjeblik?

Giv os et kald, hvis alt brænder på, så finder vi en løsning sammen

OBS: Bestiller du fredag efter lukketid eller med kort varsel til afhentning samme weekend, så ring os op og få ordren bekræftet i stedet for.

Hvornår kan vi returnere brugt emballage/service?

Med mindre andet konkret er aftalt, afleverer man selv rengjort service dagen efter arrangementets afslutning

Returnering kan ske mandag - lørdag fra kl. 10:00-18:30 (eller efter aftale med butikken)

Kan jeg få leveret min bestilling?
Kan jeg nå at afbestille?
Kan jeg få en kok med ud til eventen?

Det kan du tro! Vi har 4 kompetente kokke i køkkenet som . Giv os et kald, hvis du ekstraordinært vil have en kok med ud og tilberede/forberede/præsentere maden, og giv dine gæster en ekstra særlig oplevelse eller slip for selv at stå i køkkenet.

da_DKDanish

Tilmeld dig

Modtag vores nyhedsbrev...